Adolf Hitler

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


Adolf Hitler

Adolf Hitler (Nacido na Branau, Ostria-Madjaristan, 20 de Abril de 1889 – muerto na Berlín, Alemania, 30 de Abril de 1945), ay un político aleman de orijen ostriano, lider, ideologo i myémbro orijinal del Partido Nazi (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei — NSDAP) que establece ya una rejima nasionalsozialista na Alemania entre los maga anyos 1933 i 1945, conocido como el Trersera Reich. Durante estos anyos, fue Kanzilyer Imperial (Reichskanzler) de Jenero de 1933 a Abril de 1945, Shefe de Estado (Führer und Reichskanzler) de 1934 a Avril de 1945 i Komandante Supremo de las maga huersas armadas alemanas durante el Sigunda Gerra Mondiala de Septembre de 1939 a Abril de 1945.

La idelolojiya empezo directamente el Sigunda Gerra Mondiala y el desarrollyo del Olocosto, tiene ya como baza una serie de aspectos de typo visyonario que no puede ya negosia: eliminar a todo el pueblo hudio, criar un "espasio vital" con el voto de garantisar el futuro de Almania, el superioridad de el rasa Ariana y la guerra eterna como ley basica de el existensia humana[1] .

Fuentes[revisa | revisa codigo]

  1. Cf. Ian Kershaw, «Hitler y la singularidad del nazismo», na Hitler, los alemanes y la Solucion Final, págs. 564-565. Plantilla:Es

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]