Pascua

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


Pascua o El Dia de Pascua es un dia de fiesta que ta celebra el nacimiento tradicional de Jesus de Nazaret. El pascua ta mezcla con el maga celebracion de Cristiano, el Natividad, con maga otro tradicion secular y Georges custombre que mucho tiene influencia por el maga fiesta antiguo como el Yule y Saturnalia. El maga tradicion de pascua ta inclui con el Natividad, maga Pono de Pascua, el Manito y Manita o compartimiento de maga regalo, maga Tarjeta de Pascua, y el llegada de Santa Claus na vispera del pascua. El maga popular tema de pascua ta inclui con el maga promocion de buena voluntad, compartimiento, compasion y el de calidad tiempo del familia.

El pascua tradicionalmente ta celebra na aca-25 de Diciembre. Ta precede con este el vispera y ta sigue despues el Dia de Boxeo. El Iglesia del Oeste Ortodoxo ta celebra pascua na aca-7 de Enero, el mismo dia de Diciembre 25 na calendario Julian. Estos maga fecha es meramente tradicional y hende el actual fecha del nacimiento de Jesus.

El pascua ta celebra entero mundo por causa con el Cristianizacion del mucho maga nacion y por causa tambien con el culture oeste que ta mezcla con el maga mucho pa otro maga celebracion na tiempo del temporada invierno. Mucho tambien maga otro tradicion del pascua na local y regional que ta celebra masquen pa fuerte el maga moderna influencia de maga celebracion del maga Americano y del maga Britanico que ta desimina na maga pelicula, popular literature, television, y otro pa maga clase de medios de comunicacion.

Maga referencia[revisa | revisa codigo]

  • "Christmas," The New Columbia Encyclopedia. New York and London, Columbia University Press 1975.
  • Restad, Penne L., Christmas in America: A History, New York, Oxford University Press. 1995. ISBN 0-19-509300-3