Portugal

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


Portugal, oficialmente la República Portuguesa (en portugués: República Portuguesa; pron. IPA Plantilla:IPA), ay un pais situado al sudoeste de Europa na la Península Ibérica. Limita al este y al norte con España, y al sur y oeste con el océano Atlántico. El territorio de Portugal comprende tambien los maga archipielagos autónomos de las Azores y de Madeira, situados en el hemisferio norte del océano Atlántico.

Portugal ay ya testigo de un flujo constante de diferentes civilizaciones durante los maga últimos 3100 años. Iberos, tartesos, celtas, fenicios y cartagineses, griegos, romanos, germanos (suevos y visigodos), musulmanes, judíos y otras culturas han dejado huella na la cultura, historia, lenguaje y etnia. Durante los siglos XV y XVI, Portugal es ya una de las mayores potencias economicas, sociales y culturales del mundo, así como su imperio, que se extendía desde el actual Brasil hasta las Indias Orientales. Es un país desarrollado miembro de la Unión Europea (UE), de la Organización de las Naciones Unidas (ONU) y miembro fundador de la Eurozona, la OCDE y la OTAN.

Origen del nombre[revisa | revisa codigo]

El nombre de Portugal se cree deriva del de Portus Cale, antiguo nombre de Oporto. Cuando en 1093, Alfonso VI de Castilla y León concedi ya a Enrique de Borgoña un condado en la parte suroeste de su reino, lo hizo junto al título Comes Portucalensis, es decir, "Conde de Portus Cale". Este condado se converte en un reino independiente años después. También existen teorias que dice que ese nombre tiene origen na Galicia, dado que la reconquista de Portugal se realizó a manos del Reino de Galicia su origen podría ser del gallego porto-galego del que deriva Portugal. Aunque no se sabe con total certeza cual de las dos es la mas correcta.

Unión Europea