Tierra

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
El Tierra na movimiento de rotación. Na este imagen, el Tierra da un vuelta completa na pocos segundos (25.000 veces más rápido), pero na realidad el vuelta completa dura 24 horas.

El Tierra (simbolo: 🜨) es el tercer planeta desde el Sol, el más denso respecto a su tamaño, y el quinto más grande de los maga planetas del Sistema Solar. Es un planeta rocoso geológicamente activo que tá compuesto principalmente de roca derretida na constante movimiento na su interior, cuya actividad genera a su vez un fuerte campo magnético. Sobre ese ardiente líquido flota roca solidificada o corteza terrestre, sobre la cual ay los maga océanos y la tierra firme. La Tierra se desplaza en una trayectoria apenas elíptica alrededor del Sol a una distancia de unos 150 millones de kilómetros. A veces se la conoce genéricamente por la especie humana como el Mundo o el Planeta Azul.

Sobre la corteza terrestre existe diversos paisajes naturales y artificiales donde puede encontrar montañas, valles, ríos, ciudades, etc. Aquí habita diversidad de organismos como es los maga árboles, el ser humano y muchos otros maga animales. Una considerable parte de la corteza está compuesta de restos de organismos oceánicos primitivos; esto ay lo que compone el roca caliza.