Tinatin Bokuchava

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

Si Tinatin Bokuchava (Plantilla:Lang-ka, nacido el 29 de mayo de 1983) es un georgiano politico que ya sirvi como miembro del Parlamento de Georgia desde 2012.

Un miembro del Unio Nacional Movimiento, ya uni ele con el publico servicio na Georgia tras estudia na maga Estados Unidos y, despues de un corto periodo como diplomatica, ya queda Diputado Hefa del Camara de Control. Despues del victoria del Georgiano Sueño na eleccion de 2012, ya queda uno del maga mas vocal oponente del gobierno y ya gana con el reeleccion na 2016 y 2020. Desde el 8 de mayo de 2023, ta sirvi como jefa del faccion "Fortaleza na Unidad" na Parlamento.

Si Bokuchava fue uno de manada MP que ya rehusa reconoce con el maga resulta del eleccion de 2020 tras ya emerge maga masivo alegacion de electoral fraude, y yan-boicot con el nuevo Parlamento hasta mayo de 2021. Es prominente na el Unio Nacional Movimiento y el victima de manada ataque por el de suyo genero.

Temprana vida y educacion[revisa | revisa codigo]

Ya nace si Tinatin Bokuchava el 29 de mayo de 1983 na Tbilisi, na aquel tiempo el cabecera de Georgiano Sovietico Socialista Republica. Como estudiante, ya muda a maga Estados Unidos y ya estudia na Smith College na Northampton, Massachusetts, donde ya recibi con un diploma na political ciencia na 2004. Na 2008, ya gradua con un maestria na diplomacia e internacional ley de Escuela de Derecho y Diplomacia Fletcher. Ademas del de suyo politico carrera, ta trabaja como profesora a Universidad de Georgia (Tbilisi).

Ta casao y ta tene con un bata.

Publico servicio[revisa | revisa codigo]

Na enero de 2012, ya queda si Tina Bokuchava Diputado Jefa del Camara de Control, el principal agencia de maga auditoria del pais, y ya sirvi bajo el jefe del camara, si Levan Bezhashvili. Ya coincidi el de suyo termino con el nuevo omentao rol del Camara na monitorizacion del financiero actividad del maga politico partido antes del eleccion de 2012. Durante el de suyo servicio, ya regala el Presidente Mikheil Saakashvili mismo a ele con un celular que, na un mas tarde caso, ya usa el maga fiscal como evidencia del abuso de poder por el entonces presidente.