Albert Einstein

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

Albert Einstein Fue el primer fisico en proponer el conocida teoria de el relativida na puede representa con "E=mc2". El primera versión de dicha teoría, que ahora ya conocido como el teoria especial de el relativida, hace ya un revolución cientifica a empesa del siglo XX. El artículo base de este teoria ay publicado na 1905, junto con otros maga articulos que se considera nacimiento de otras maga ramas de el ciencia. Así, agarra na 1921 el premio Nobel por su explicacion del efecto fotoelectrico, aunque el anuncio no se hecho hasta un año mas tarde.

Durante el ultima parte de su vida ele ay vegetariano[1].

Biografia[revisa | revisa codigo]

Primeros años[revisa | revisa codigo]

Albert Einstein nacio en Ulm, (Alemania) a unos maga 100 kilometro al este de Stuttgart, na un familia judia. Suyos maga padres ay si Hermann Einstein y Pauline Koch. Su padre trabaja ya como vendedor de colchones pero luego ingreso na el empresa electroquimica Hermann. Albert tiene sus maga estudios primarios na un escuela catolica y agarra ya clases de violin.

Referencias[revisa | revisa codigo]

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]

  1. https://web.archive.org/web/20080506071200/http://aidys.com/fielamigo/ver_escrito.php?id_escrito=00000426 ¿Sabias que Einstein era vegetariano? - Fiel Amigo.com