Bogotá

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Bogotá

Bogotá Distrito Capital es la capital de Colombia y del departamento colombiano de Cundinamarca. En la actualidad es una gran syudad con mas o menos siete millones de habitantes dividida en 20 zonas. En la syudad hay la sede principal del gobierno llamada Casa de Nariño y otras de interés como el Museo del Oro el Museo Nacional, consta de multiples bibliotecas y parques. El Alcalde Mayor es elegido popularmente cada 3 años junto con el Concejo Distrital de Bogotá.

Bogotá, a la que se denomina "la Atenas suramericana", es una ciudad moderna, y constituye la capital cultural, económica y política de Colombia.

Bogotá tiene Aeropuerto Internacional El Dorado.

Historia[revisa | revisa codigo]

Bogota ya es fundada el 6 de agosto de 1538 por el español Gonzalo Jiménez de Quesada.

Decada de 1990[revisa | revisa codigo]

A partir de este epoca, la syuudad tiene ya importantes cambios durante las administraciones de los maga alcaldes Jaime Castro, Antanas Mockus y Enrique Pañalosa.

Siglo XXI[revisa | revisa codigo]

En el año 2000 Antanas Mockus ay elegido para un nuevo periodo al frente de la ciudad. En 2003 Luis Eduardo Garzon gana ya las maga elecciones y forma la primera administracion socialista que conocido la syudad en toda su historia.

Geografía[revisa | revisa codigo]

Es situada en la sabana de Bogotá, sobre el altiplano cundi-boyacense (cordillera oriental de los Andes) a una altitud de unos 2.640 m sobre el nivel del mar.

Organización de Bogotá[revisa | revisa codigo]

Administrativamente Bogotá esta conformada por las siguientes autoridades y organismos:

Las Alcaldías locales, conformadas por sus respectivos Alcaldes y Juntas Administradores Locales, son: Usaquen – Chapinero – Santa Fe – San Cristóbal – Úsme – Tunjuelito – Bosa – Kennedy – Fontibón – Engativa – Suba – Barrios Unidos – Teusaquillo – Mártires – Antonio Nariño – Puente Aranda – Candelaria – Rafael Uribe – Ciudad Bolivar - Sumapaz

Ver[revisa | revisa codigo]