Ciudad de Buenos Aires

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


El Ciudad de Buenos Aires, también ay denominá según na constitución de suyo desde 1996 como el Autónoma Ciudad de Buenos Aires[1], amo el capital del República Argentino, un título que, junto como el Capital del Nación, ay ortogá por el Nacional Constitución y el maga ley de federalización. Ta utilizá también, en manera no formal, el denominación Federal Capital.

Junto con el metropolitano área de suyo (Gran Buenos Aires), éste el segundo más grande ciudad na Sudamérica y uno del maga mayor urbano centro na mundo. Ta ubicá el ciudad na sur hemisferio del continente americano, na 34º 36' sur latitud y 58º 26' oeste longitud. Ta extendé éste sobre na un llano terreno na derecho orilla del Río de la Plata de 19.4 km de norte a sur y 17.9 km de este a oeste.

El sector de mayor incidencia na economía amo el de maga servicio, que ta representá 73% del Bruto Geográfico Producto (BGP). El manufacturero industria amo el segundo, que ta generá el 2004 de $20,308 millón, 20% del BGP.

El ciudad además el más importante centro cultural na Argentina y uno del maga principal na Latina América. Ta encontrá el importante oferta cultural en el gran cantidad del maga museo, teatro y biblioteca—maga alguno del maga más importante na país. Destacado también el académica, ya que alguno del maga más importante universidad na Argentina ta tiene el maga sede de ellos na Ciudad de Buenos Aires. Necesario destacá que el ciudad ay elegido por el UNESCO como Ciudad del Diseño el 2005.[2]

Ciudad de Buenos Aires

Maga Referencia[revisa | revisa codigo]

  1. Constitución de la Ciudad Autónoma de Buenos Aires (1996), art. 2º
  2. Buenos Aires, Argentina appointed UNESCO City of Design

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]

Commons
Commons
El Wikimedia Comon tiene medio de comunicacion en relacion con: