Confucius

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

Confucius, (孔夫子 Kong Fuzi, lit. "Maestro Kong", 551, B.C. - 479 B.C.) ay un pensador y un filósofo chino , cuyas maga enseñanzas y filosofía influencia ya profundamente el maga pensamiento y vida de los maga chinos, coreanos, japoneses y vietnamitas.

Su filosofía subraya ya el moralidad personal y gubernamental, el mejoramiento de relaciones sociales, la justicia y la sinceridad. Estos maga valores gana ya la prominencia na China sobre otras maga doctrinas, durante la dinastía de Han (206 B.C.E. - 220 C.E.). Los maga pensamientos de Confuciuse ay desarrollado en un sistema de filosofía conocido como confucionismo.

Sus maga enseñanzas se puede encontrar ya na el maga Analecto de Confucius (論語), una colección de "maga breve fragmento" aforístico, que es ya compilada muchos años después de su muerte.

En tiempos de la división, del caos, y de las guerras sin fin entre los estados feudales, élle gusto vuelta el mandato del cielo (天命) que podría unificar el "mundo" (天下, todos bajo cielo, es decir China) y dar la paz y la prosperidad na los maga gente. Su visión de perfecciones personales y sociales ay pensada como renacimiento de la sociedad pedida de épocas antiguos.