Iglesia romano catolico

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


El Iglesia catolica es el Iglesia cristiano en entero comunion con el Obispo de Roma, ahoramente el Papa Francisco I. El origen del iglesia ya prinsipia con Jesus y el maga una tradicion ya establisi el maga 12 Apostoles y mantenido por medio del Sucesion Apostolico.

El Iglesia catolico es el con todo bien grande iglesia cristiano na entero mundo y el bien grande organizacion de religion mundial. Hacegun con el Statistical Yearbook of the Church, el conjunto de maga miembro que ya registra ya llega el fin del año 2004 es 1,098,366,000 o mas o menos 1 entre 6 cada gente na entero populacion del mundo.

El Iglesia Catolico ta comprende de un Weste o el Rito Latino y 22 de maga Rito Este de maga iglesia particular y todo estos ta accepta con el Vaticano o el Santo Poder na Roma como el autoridad central del iglesia.

El iglesia dividido hacegun na mga lugar jurisdiccion base na maga teritorio. Estos maga teritorio como se llama mga dioceso na Rito Latino y eparcho na Rito Este y uno y otro encabezado de un obispo. Na fin del año [2005], el suma total del estos maga teritorio de jurisdiccion es 2770.