Segunda Guerra Mundial

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

En el 3 de deptiembre del 1939, las mega tropas alemanas invade ya el Polonia sin previa declaración de guerra pa y tras acusar a Polonia de ataques previos a su población de origen aleman, na una guerra relámpago (Blitzkrieg), que duró pa apenas maga tres semanas. Entre tanto, Gran Bretaña y Francia exigen a Alemania la retirada pronto de sus maga tropas. Adolf Hitler, a la sazón presidente del Estado Alemán, no responde a esta exigencia. El 3 de septiembre, ambos maga paises declara ya la guerra a Alemania. El 17 de septiembre, la Unión Soviética ataca la parte oriental de Polonia, tras anexionarse Estonia, Letonia y Lituania, atendiendo a su alianza firmada con Alemania con fecha 23 de agosto de 1939.

Alemanes invade ya el insula Griego de Crete, May 1941.
Montreal Daily Star: "Germany Quit", 7 de mayo de 1945

El conflicto pwede haber finalizado na 1940 cun el ofensiva alemana sobre Francia, que da ya como resultado la ocupacion de gran parte del país (las maga imagenes de las maga tropas nazis desfilando por las maga calles de París dio el vuelta al mundo) y el creacion de un estado no beligerante frances cun capital na Vichy, lo que hecho que Gran Bretaña queda sola frente a un enemigo cada vez mas poderoso y aparentemente imparable.

Sin embargo, el guerra tiene multiples ramificaciones e infinidad de giros inesperados a traves del globo. Al entrar na el conflicto Italia el 10 de junio de 1940, el guerra se expande por todo el Mediterraneo y el Norte de Africa. Contra todo pronóstico, Gran Bretaña resiste el envite de las tropas del eje, en particular derrotando a el Luftwaffe na el conocida Batalla de Inglaterra y a el armada Italiana frente a las costas de Calabria.

El 22 de junio de 1941 Alemania lanza una ofensiva sobre la Unión Soviética, rompie pa el pacto de no agresión de 1939 entre estas dos maga potencias. El 7 de diciembre del mismo año el Japon entra na el guerra atacando a los maga Estados Unidos. Con la entrada de estas dos potencias na el conflicto, la guerra se convierte na algo mundial, actuando todas las potencias del mundo directa o indirectamente.

Si bene las maga poderes del Eje (Alemania, Japón e Italia) llevaron durante 1941 y casi todo 1942 el iniciativa na los maga campos de batalla, a finales de 1942 y 1943 el balanza de el victoria comienza a cambiar de signo, na especial con el desastre nazi na el Batalla de Stalingrado y na el Batalla de Kursk, el descalabro de el armada japonesa na el Pacifico y el golpe de estado italiano y su posterior cambio de bando. Na el 6 de junio de 1944 produce el conocido Desembarco de Normandía, abriendo un segundo frente na Europa y obligando a Hitler a dividir sus maga fuerzas na dos maga bandos frente a maga enemigos cun recursos humanos y mecanicos aparentemente infinitos.

El 16 de diciembre de 1944 se produce el ultimo golpe de el Alemania nazi con el ofensiva de las Ardenas. Esta ofensiva ya ta un intento de Hitler de infligir una dura derrota a los maga aliados (Gran Bretaña, las maga tropas francesas de Charles de Gaulle y Estados Unidos) para intentar firmar un tratado de paz con estas maga potencias y poder dedicarse íntegramente al frente oriental donde los maga sovieticos avanza ya imparables. Tras el fracaso de esta ofensiva, el derrota final alemana, acosada desde el Este por el ejército rojo y desde el Oeste y el Sur por las maga tropas aliadas, sólo es cuestión de tiempo.

Finalmente, el 30 de abril de 1945 Hitler, con el ejercito rojo ya dentro de Berlín, decide acabar con su vida de un disparo en el sien. Finalmente, sin su Führer, Alemania firma su rendicion incondicional el 8 de mayo de 1945.

Maske na la guerra na Europa ya terminado, continuaba na el Pacifico. Japon ya ta ya derrotada pero continua pa ya luchando hasta el muerte segun su codigo de honor y sacrificio. Na plena planificacion de el invasion del Japon, el lanzamiento de bombas atomicas na Hiroshima y Nagasaki precipita ya los maga acontecimientos y finalmente Japón presenta ya su rendición incondicional el 2 de septiembre de 1945.