Ablacion del ocular pedunculo

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Na manada situacion ta sufri el maga ocular pedunculo del maga camaron hembra con el ablacion para mejora con el reproduccion.
Ta indica el rojo punteao linea con el ubicacion na un camaron donde cortao o cauterizao el ocular pedunculo durante el ablacion.

El ablacion del ocular pedunculo es el extirpacion de uno (unilateral) o ambo maga (bilateral) ocular pedunculo de un crustaceo. Rutinamente usao na el maga camaron hembra na casi cada instalacion de maduracion o reproduccion de maga marino camaron na el mundo, o investigativo o comercial. El proposito de ablacion bajo este maga circunstancia es el estimulacion del maga camaron hembra para desarrolla con maga maduro ovario y freza.

Ta causa el mayoria del maga cautivo condicion para el maga camaron con maga inhibicion na el maga hembra que ta preveni con el desarrollo de maga maduro ovario. Hasta na maga condicion donde ay desarrolla algun especie con maga ovario y freza, ta aumenta el uso del ablacion del ocular pedunculo con el total produccion de maga huevo, y ta aumenta con el porcentaje de maga hembra na algun poblacion que ay participa na reproduccion. Despues de que ta sufri el maga hembra con el ablacion del ocular pedunculo, na manada ta segui el completo ovarico desarrollo dentro de lang 3–10 maga dia. El practica fue un gran desarrollo para el comercializacion del camaronicultura na el maga decada 1970 y 1980 por permiti con fidedigno produccion.

El teoria mas comunmente aceptao de por que ta reduci el ocular ablacion con este inhibicion es que ta produci el ocular pedunculo con un inhibidor hormona del gonada (IHG) na el maga neurosecretor complejo Ta ocurri este hormona na el naturaleza na el hinde reproductivo estacion, y durante el reproductivo estacion, ausente o presente lang na maga minimo concentracion. El renuencia del mayoria del maga camaron a desarrolla rutinariamente con maga maduro ovario na cautiverio es un funcion de maga elevao nivel de IHG, y ta baja el ablacion del ocular pedunculo con el alto titulo de hemolinfa de IHG. El efecto del ablacion del ocular pedunculo hinde na un unico hormona como el IHG, sino que ta afecta con manada fisiologico proceso. Ademas del evidencia de IHG, ta sugeri otro hipotesis que tambien ta reduci el ablacion del ocular pedunculo con el intensidad de percepcion de luz y ansina ta induce con el ovarico maduracion. Na el Fenneropenaeus merguiensis (sin. Penaeus merguiensis), ta favorece el tenue luz ovarico maduracion y el freza. Inconclusivo el exacto mecanismo del ablacion del ocular pedunculo na el ovarico maduracion.

Ta critica el maga activistas del movimiento de animal liberacion con el practica ya que na manada situacion realizao el eliminacion sin anestesia y ta conduce el deficiente vision a mas estres para el maga animal.

Anunciao que na el Penaeus monodon (el camaron tigre) ta regenera por completo el maga ocular pedunculo dentro de menos de seis maga mes.

Maga efecto[revisa | revisa codigo]

Hay manada directo e indirecto efecto del ocular ablacion na el maga camaron hembra, incluyendo con:

  • Ta aumenta con el total produccion total de maga huevo, produciendo con maga mas frecuente, pero hinde mas grande, freza.
  • Mas corto el duracion del ciclo de muda.
  • Hasta tres maga vez mas alto el tasa de mortalidad.
  • Ta deteriora el condicion del hembra.
  • Na cuanto caso, ta produce con un menor tasa de eclosion de maga huevo.
  • Ta conduce a maga cambio na el ovarico color.
  • Ta aumenta con el maga energetico demanda.
  • Ta conduce a un eventual perdida de calidad del maga ovulo.
  • El produccion de maga descendiente mas vulnerable a tal maga enfermedad como el WSSV.

Maga tecnica[revisa | revisa codigo]

Ta inclui el maga tecnica para el ablacion del ocular pedunculo con:

  1. Pellizco del ocular pedunculo, generalmente al mitad o a dos tercios del ocular pedunculo. Puede deja este metodo con un abierto herida.
  2. Corta con un ojo con una cuchilla de afeitar, luego aplasta el ocular pedunculo, con el uña del pulgar y el índice, comenzando al mitad o dos tercios del ocular pedunculo y moviendo distalmente elimina con el contenido del maga ojo. Ta deja atras este metodo, tiene vez llamao enucleacion, con el transparente exoesqueleto para que puede ocurri con mas rapidez el coagulacion del hemolinfa y el cierre del herida.
  3. El cauterizacion del ocular pedunculo, o por medio de un dispositivo de electrocauterizacion, o por medio de un como un alambre al rojo vivo o forceps. Si realizao correctamente, ta cerra este metodo con el herida y ta permiti con un mas rapido formacion de cicatricial tejido. Un variacion de este tecnica es el uso de maga tijera o un afilao hoja para corta con el ocular pedunculo, seguio de un cauterizacion del herida.
  4. Un apretao ligadura del ocular pedunculo por hilo, na manada situacion quirurgico. Ademas ta tene este metodo con el ventaja de inmediato cierre del herida.

Anestesia[revisa | revisa codigo]

Na cuanto a maga camaron de Macrobrachium americanum tratao con lidocaina (un local anestesico na maga mamifero) antes del ablacion del ocular pedunculo, ta demostra ellos con menos frotacion, parpadeo y busqueda de refugio, na comparacion con el maga camaron hinde tratao con el anestesico.

Maga alternativo[revisa | revisa codigo]

Na Europa actualmente prohibio el ablacion del ocular pedunculo para el organico produccion. Na 2016 ya comenza Seajoy, uno del maga principal productor de camaron na Centroamerica, con el cultivo de lang maga camaron sin ablacion.

Ta inclui maga viable alternativa al corte con:

  • El entrega de nutritivo alimento de alto calidad al maga reproductor en la etapa de premaduracion.
  • El cambio del proporcion de maga sexo na el maga tanque de cria de 1:1 a 1:2 (macho a hembra).

Ta tene el maga hembra hinde ablao con maga menor tasa de mortalidad, ademas de produci con maga mas robusto descendiente, ansina que hay menos necesidad para maga quimico producto y maga antibiotico.

Mira tambien[revisa | revisa codigo]