Diosdado Macapagal

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda


Diosdado Macapagal y Pangan (nacido el 28 de septiembre de 1910 y muerto el 21 de abril de 1997), fue un político filipino. Vicepresidente de Filipinas de 1957 a 1961 y Presidente del 30 de diciembre de 1961 al 30 de diciembre de 1965. Es el padre de la actual Presidente Gloria Macapagal-Arroyo. Una coalicion de liberales y de progresistas eligi ya como presidente de las Filipinas na 1961. Ella dale toda la atencion na lucha la corrupcion y el concusión que en el gobierno. Proba estimular el desarrollo economico, él agarra el consejo de partidarios ricos y permiti que el Peso filipino flotara na el mercado de intercambio libre de modernidad. Esta política sangró millones de Pesos del Tesoreria del gobierno cada año durante su administración. Sus esfuerzos de la reforma ay bloqueados por las Nacionalistas que dominó la cámara de representantes y senado en aquel momento. Na1965, Ferdinand Marcos derrota ya con el na la elección presidencial.

Antes de que su carrera política comenzara, el ay abogado en Manila. \el ayudó a la resistencia contra los japoneses durante la Segunda Guerra Mundial. En 1948 él sirvió como segundo secretario a la embajada filipina en Washington, D.C.. En 1949 lo eligieron a la cámara de representantes, en donde él sirvió hasta 1956. Durante ese tiempo, él era las Filipinas representativas a la Asamblea General de Naciones Unidas tres veces. En 1957, como miembro del partido liberal, él hizo vice presidente debajo del presidente Carlos Garcia, del Partido Nacionalista.

En 1979 él formó la unión nacional para que la liberación oponga el régimen de Marcos. Su hija, Gloria Macapagal-Arroyo, es el presidente actual de las Filipinas y ganó un segundo término después de la elección del 10 de mayo de 2004.

1. The Spread of National Language 2. Changing Our Independence from July 4 to June 12. 3. Official Filing on June 22, 1962, the Philippine claim over Saba. 4. Formation of Maphilindo

Maga Enlace Externo[editar | revisa codigo]