El rebelión na Libya de 2011

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

El rebelión na Libya de 2011 se refiere a un serie de enfrentamientos ocurridos na ese país a partir de febrero de 2011 entre el gobierno de Muamar el Gadafi y sus maga opositores, na el contexto de las protestas en el mundo árabe en 2011. Estos enfrentamientos han tenido características de un conflicto militar de gran escala, aunque se discute si corresponde simplemente a una rebelión o más bien a una guerra civil.

Las primeras manifestaciones comenzaron el 15 de febrero de 2011 con demandas de reformas políticas y económicas hacia el gobierno de Gadafi, que llevaba 41 años en el poder. Las manifestaciones fueron creciendo en magnitud siendo reprimidas fuertemente por el gobierno y la policía secreta, alcanzando en pocos días más de una decena de manifestantes asesinados en enfrentamientos. Las protestas, ante la intransigencia gubernamental y la brutal represión, degeneraron en una revuelta que se extendió rápidamente por la Cirenaica, la parte oriental del país, tradicionalmente hostil a Gadafi.18 Gran parte del ejército en esta zona se unió a los opositores, mientras los leales al régimen abandonaron las armas y los cuarteles.

El 17 de marzo, una nueva resolución se anunció que autorizaba a los Estados miembros para aplicar una zona de exclusión aérea sobre Libia y "tomar todas las medidas necesarias ... para proteger a los civiles y zonas habitadas por civiles bajo amenaza de ataque en la Jamahiriya Árabe Jamhariya, incluyendo Bengasi, excluyendo al mismo tiempo una fuerza de ocupación ", así como un alto el fuego entre las fuerzas pro-y anti-Gaddafi.

Las Naciones Unidas declaró entonces y comenzó a aplicar un zona de exclusión aérea sobre Libia, para evitar el uso de aviones militares contra el población civil. El Consejo de Seguridad de las maga Naciones Unidas aprobó un resolución inicial de congelación de los activos de Gadafi y diez miembros de su círculo íntimo, y el restricción de los viajes. El resolución también hace referencia las maga acciones del régimen ante el Tribunal Penal Internacional para la investigación. Un nueva resolución autorizó a los Estados miembros para hacer cumplir un zona de exclusión aérea sobre Libia. El gobierno Gaddaffi luego anunció un alto el fuego, pero no mantener el misma. Un colección de maga estados comenzaron a aplicar el zona de exclusión aérea el 19 de marzo mediante el desactivación de las maga defensas de Gaddafi aire.

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]