George W. Bush

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Presidente George W. Bush

George Walker Bush, (Nacimiento Julio 6, 1946), es el aca-43 y el de antes Presidente del Estados Unidos de America antes de Presidente Obama. Con Bush ya inaugura del Enero 20, 2001 y ya inaugura otra vez del Enero 20, 2005.

Con Bush ya electa primero del año 2000 despues de controversial eleccion na Historia del maga eleccion del Estados Unidos. Despues de un mes de recunta del maga balota y maga desafio na corte na Florida, el Corte Suprema ya decidi na caso Bush v. Gore como si Bush ya sale como victorioso na colegio de eleccion.

Disi-ocho mes del una de maga tiempo de su presidencia na año 2001, disi-nueve maga secuestrador de Al-Qaeda ya ataca con el Estados Unidos - el Atace de Septiembre 11, 2001. El Presidente Bush ya responda de un anuncio de un "Guerra contra terorismo," que hay queda un central cuestion del su presidencia. Na temprano tiempo de Octubre del año 2001, ele ya dale mando por el invacion del Afghanistan para derroca con el Taliban y para destrosa con el Al-Qaeda.

Del mes de Marso año 2003, Si Bush ya dale mando por el invacion del Iraq Asegun con ele, el Iraq ya viola con el 1441 Resolucion del Naciones Unidos acerca con el Iraq y el su maga arma de destruccion de masa.

Despues del invacion del Iraq, Si Bush ya prinsipia con su policia que ta promote con el democracia na Media Este prinsipiando con el Afghanistan Y Iraq.

Ta corre como el "presidente de guerra" na medio del Guerra de Iraq, Si Bush otra vez ya sale victorioso na 2004 eleccion de presidente dspues de un controversial campaña contra con el Senador John Kerry y donde el prosecucion de Bush na "guerra contra terrorismo" y el guerra na Iraq ya queda mga central tema del su presidencia. Maga otro suceso concierne del manera de su ejecucion del guerra contra terrorismo como el Guerra de Iraq, el Camp de bahia de Guantanamo y el maga escandalo acerca con el tortura y abuso del maga preso de Abu Ghraib y maga otro controversia domestico como el maga actividades de el NSA vigilancia sin garantia y el responde del govierno federal response con el Huracan de Katrina ya queda como el maga mas controversial cuestion y tema del presidencia.

Con Bush ta llama pirmi asegun con su palayao como "Dubya", desde pronuncacion del maga Americano de Sur con el alfabeto W.

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]