Giga Bokeria

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia

Si Giga Bokeria (Plantilla:Lang-ka, nacido el 20 de abril de 1972 na Tbilisi) es un georgiano politico y fue el secretario del Nacional Consejo de Seguridad desde noviembre de 2010 hasta noviembre de 2013. Actualmente ta presidi con el Europeo Georgia.

Carrera[revisa | revisa codigo]

Desde 1989 hasta 1995 fue Bokeria uno del maga lider de vario maga estudiantil movimiento, particularmente el Press Club del Estatal Universidad de Tbilisi. Na 1992 ya comenza ele a trabaja como periodico, na periodico 7 Dge (7 Maga Dia), como un politico editor del periodico Mimomkhilveli (Observador) – 1992–1993, periodico con el programa Pikis Saati (Rush Hour) de Channel 1 del estatal radio – 1993, periodico de Radio Liberty – 1994, politico editor del periodico Argumenti (Argumento) – 1995–1996, y anfitrion de Akcentebi (Maga Acento) de Rustavi 2 – 1996.

Na 1996, junto con Levan Ramishvili, ya co-funda si Bokeria con el Instituto de Libertad, un georgiano fundacion, como un coordenador del maga programa de maga humeno derecho y mas tarde el puesto del superior legal asesor.

Na 2003, despues de un visita a Serbia para estudia con maga metodo para un pacifico revolucion, ya ayuda si Bokeria a trae con maga serbio activista del juvenil movimiento "Otpor!" a Georgia para entrena con el maga local estudiante na el maga mismo metodo. Como resulta, ya nace el juvenil movimiento "Kmara", que fue instrumental na Revolucion de maga Rosa na noviembre de 2003. Despues de la Revolucion, ya obtene si Bokeria con un sede na el Parlamento donde ya escribi con manada ley para fortalece con el maga humano derecho na Georgia.

Fue si Bokeria un Miembro del Parlamento de Georgia desde 2004 hasta 2008. Es el Diputado Presidente del Comite para maga Legal Cuestion y es un Miembro del Comite para Defensa y Seguridad. Desde 2005 hasta 2008 fue Vice-Presidente del Parlamentario Asamblea del Consejo de Europa (PACE) ademas de Vice-Presidente del grupo Alianza de maga Liberal y Democrata para Europa (ALDE) na el asamblea.

Na 2008, junto con United National Movement y mas tarde Europeo Georgia, ya muda ele al Grupo del Europeo Popular Partido. Na abril de 2008, ya muda al puesto del Diputado Ministro de maga Asunto Extranjero de Georgia, y na noviembre de 2010 al Secretario del Nacional Consejo de Seguridad. Ya renuncia el de suyo puesto el 15 de noviembre de 2013 despues de que ya elegi Georgia con su nuevo presidente, si Giorgi Margvelashvili. Ya segui con Bokeria el politica Irina Imerlishvili del partido Georgiano Sueño. Desde 2016 hasta 2020 fue Bokeria un Miembro del Parlamento de Georgia. Na 2017, despues del ruptura na el United National Movement, junto con otro maga ex-lider de UMM, ya co-funda si Bokeria con el partido Europeo Georgia y queda el presidente del partido hasta el momento.

Familia[revisa | revisa codigo]

Ta casao Bokeria con Tamara Chergoleishvili, jefa de redaccion de la revista Tabula (ტაბულა) basao na Tbilisi. El nana de Bokeria es el gran maestra de ajedrez Nana Alexandria.