Kurów

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda


El villa de Kurow es una villa polaca cerca na Rio Kurowka y es el capital del municipalidad de Lublin Voivodeship. Este villa tiene estimao populacion de 2781 (año 2007).

El fundacion de esta villa es en siglo XII, mas concretamente en el año 1185. Entre 1431 y 1442, el villa ya recibe maga derechos como un pueblo privada base del Ley de Magdeburgo. Como un pueblo privada, el Kurow ya sirvi como un centro de negocio de comida por alrededor de otro maga lugar y un lugar de maga factoria de forro y piele. Desde aca-XVI siglo, este villa es un centro del Calvinismo hasta el año 1660 cuando el mayoria del maga residente ya cambia na Arianismo.

Na tiempo del prinsipio de Segunda Guerra Mundial, del 9 de Septiembre año 1939, el villa ya sufri na maga bomba del Aleman Luftwaffe. El pimera destruccion, en particular, amo el un ospital civil donde mayoria del maga victima ya muri. Durante del guerra, el Alemania ya establisi aqui maga campo de trabajo forzados. En año 1942, un pequeño gueto tambien ya establisi aqui. Pero, el mayoria de maga preso polaca del Kurow ya escapa y ya man junto na resistencia del Home Army de Polonia.

Maga Enlace Externo[editar | revisa codigo]