Manuel L. Quezon

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia


Presidente Manuel L. Quezon

Manuel Luis Quezon y Molina (Nacimiento: 19 de Agosto, 1878 na Baler, Aurora, Filipinas - Muerte: 1 de Agosto, 1944 na Saranac Lake, Nueva York, Estados Unidos) es el una Filipino presidente del Mancomunidad de Las Filipinas bajo na poder del Estados Unidos na una de maga tiempo y año del aca-20 siglo.

Ele tambien conocido como el aca-segundo presidente de Las Filipinas despues con Emilio Aguinaldo como el administracion de Aguinaldo no hay conocido recognicion internacional y no conocido del Estados Unidos como el primero presidente de Las Filipinas. Ademas, Si Quezon es el primero presidente del senado quien ya queda presidente del entero pais, el primero presidente electado despues de un eleccion nacional, y ele el primero presidente quien ya corre por el segundo mandato. Si Quezon es un combatante na mobimiento revolucion de Emilio Aguinaldo junto con el maga nacionalista na [[Guerra FilipinuvuoukgjkvhubjhiioooopjnEjhbhhj.jknjbhv

El ocupacion del maga Japon del segundo guerra mundial ya fuerza con Quezon pedi ayuda con el maga Americano na isla de Corregidor na costao de Douglas MacArthur) despues con el su exito por Australia y por el fin, na Estados Unidos. Mientras na exilio, si Quezon ya participa na un esfuerzo militar del Consejo de Guerra Pacifico.

Con el enfermedad Tuberculosis, si Quezon ya mori del año 1944 na Nueva York sin revisar con el libertad de Las Filipinas na jyugo Japones. Despues con el su entierro na Cemetero Nacional de Arlington, con Quezon ya cambia na Cemeterio de Norte y despues por el fin, na Quezon Memorial Shrine, Ciudad de Quezon. Aquel tiempo, si Sergio Osmeña el presidente de las Filipinas.

Maga Enlace Externo[revisa | revisa codigo]