Mindanao

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda


Mindanao es el segunda isla más grande de las Filipinas y una de entre los maga tres grupos de islas del país, con Luzón y Visayas. Tiene una histórica fortaleza, de una poblacion de musulmanes. En 2006, abarca varios grupos etnicos tales como los maga Maranaos y los magaTausug. Contrariamente a la creencia comun, Mindanao ay no nunca conquistada completamente por los maga musulmanes. De hecho, la mayoría de la población norteña de Mindanao, especialmente la gente de Butuan, ay animista antes de que ellos convirti ya al cristianismo.

Varias facciones musulmanas hace una amarga lucha de independencia contra cinco siglos de ocupaciones sucesivas. Las maga fuerzas españolas, estadounidenses, japonesas y filipinas no puede ya resoler el deseo de separación del resto de la nación, que en gran parte es cristiana.

Carta de las Filipinas con Luzón, Visayas, y Mindanao

El area sufrido un aumento de organizaciones terroristas islamicas relacionadas con el conflicto del Oriente Medio. Mindanao ay un base para los maga estos grupos terroristas, tales como Abu Sayyaf y Jemaah Islamiyah que minan las maga aspiraciones nacionalistas mas moderadas de los movimientos de independencia, como el frente islámico de iberación (MILF).

Como consecuencia de décadas de emigracion hacia la región, el mayoría de la población de Mindanao es ahora cristiana, lo que a muchos musulmanes desplazados y pobres les molesta mucho. Los musulmanes sigue luchando y surge movientos separatistas.


Plantilla:Esbozo de