Hemisferio Norte

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
Saltar a: navigacion, buscar
Hemisferio Norte visto desde el Polo Norte

El Hemisferio Norte (Boreal) ay una de las maga divisiones klasicas na que se divide el planeta Tierra. Corresponde a la mitad del globo terraqueo ubicado al norte de la línea del Ecuador, que la separa del Hemisferio Sur.

El Hemisferio Norte ay compuesto en su mayoria por continentes, na el que se encuentran la totalidad de América del Norte, Centroamérica, Eurasia (Europa y Asia), la mayor parte de África, la parte septentrional de Sudamérica y algunas islas menores de Oceanía.

Las maga estaciones del año ocurre na forma inversa al Hemisferio Sur. Así, el verano boreal se extiende entre junio y septiembre, mientras el invierno lo hace entre diciembre y marzo. Debido a que el perihelio ocurre en enero, el verano boreal es más largo que el austral y más cálido; a la inversa, el invierno boreal ay mas corto que el austral y menos severo.

Historicamente, el Hemisferio Norte ay considerado un hemisferio rico y desarrollado, na contraste con el Sur, debido principalmente a el existencia de los maga países europeos, Estados Unidos y Japón na esta zona. Cerca del 90% de el población mundial habita estas tierras, especialmente na China e India.

Maga Enlace Externo[editar | revisa codigo]