Fernando de Magallanes

Desde Chavacano de Zamboanga Wikipedia - El Libre Enciclopedia
(Redirigido desde «Hernando de Magallanes»)

Si Fernão de Magalhães (na español conozcido como si Fernando de Magallanes o Hernando de Magallanes y na inglés como si Ferdinand Magellan) amo un portugués navegante nacido el 1480 y murio el 1521 na Filipinas.

Na servicio del rey de España, ele el primero que ya pasá na hoy como se llama el estrecho de Magallanes y el primer europeo que ya navegá de extremo na extremo con el océano Pacífico. Ya initiá ele el expedición que, capitaneado por Juan Sebastián Elcano después su muerte, ya lográ con el primer circunnavegación del Tierra el 1522. Na 237[1] o 270[2] magá personal que ya andá junto con Magalhães, 17[1][2] lang el ya arreglá volvé na España y completá el circunnavegación. Ya mandá con ellos si Juan Sebastián Elcano, que ya tomá de poder después el muerte de Magalhães.

Primer viaje[revisa | revisa codigo]

Si Magellan ya hace ya na su primer viaje en el mar na edad de 25 año 1505, cuando le manda sya a la India para instalar al Francisco de Almeida como el viceroy na portuguis. El viaje da ya a Magellan su primera experiencia de la batalla cuando un rey local, que paga ya a tributo al Si Gama de Vasco tres años antes, rechasa ya a pagar tributo a Almeida. El partido de Almeida fue bebido y conquista ya totalmente el capital de Kilwa na Tanzania actual. Sus maga 5 naves es ya la Trinidad, el Concepcion, el Viant-oria, el San Antonio, y la Santiago. El Nave tene ya el fuego y San Antonio es ya amotinado y volvi ya de nuevo a España.

El busca de el maga especies[revisa | revisa codigo]

El causa del viaje de Columbus na Occidental kay ta busca del maga costa de Islas de Moluka y para establisar na relacion comercial entre del España y otros Reinos Asianos. El viaje era tambien viajado para establisar comunicacion con la Reino de Padre Juan.

Pero el maga Español ta realizar antes del maga viaje de Columbus na el maga tierra del America hindi man parte na Asia pero un nuevo continente. Si Vasco da Gama y el maga otro Portugues ta veni na India del año 1498, el España ta busca un nuevo ruta comercial de Asia. El Tratado de Tordesillas ta resevar para Portugal el maga ruta a vuelta del Africa. Y el monarquia española ta decider para enviajar ya maga viaje de exploracion para busca un otro ruta de Asia ta anda el occidental. Si Vasco Núñez de Balboa ta discubrir el Oceana Pacifica del año 1513 y Juan Díaz de Solís ta muerto en Río de la Plata antes del maga año para busca un pasaje en Americana Sur.

References[revisa | revisa codigo]

  1. 1,0 1,1 Swenson, Tait M.. «First Circumnavigation of the Globe by Magellan 1519-1522». The Web Chronology project. Consultado el 2006-03-14.
  2. 2,0 2,1 «age of exploration». The Mariners' Museum. Consultado el 2006-03-14.